Nytårsappel på Nørager Stadion

28. januar 2014

I søndags den 26. januar 2014 afholdte NBK nytårsappel for U-14 drengene og herrer seniorerne.

U-14

Kl. 11:00 var det træner Karsten Jensen og assistent Kristoffer "Bubber" Frandsen der bød spillerne velkommen til en let gang træning og efterfølgende røde pølser med brød i klubhuset. Her fortalte Karsten om træningsopstarten og forventningerne til den kommende sæson.

I starten vil drengene træne på kunststofbanen i Vivild de næste 3 onsdage til at starte med. Og om fredagen fortsætter træningen ligeledes i Auning hallen. Dette foregår også de næste 3 uger.

Træningen er fra kl. 17:30-19:00 (Vivild Kunststof bane)

Træningen er fra kl. 15:00-16:00 (Auning hallen)

Derudover kunne Karsten fortælle, at der arbejdes på at arrangere en fodboldtur i sommerferien som sædvanligt. I år går turen dog ikke Kibæk som de forrige år. Det er endnu ikke afklaret hvor turen går hen.

U-14 holdet kunne også byde velkommen til et nyt ansigt i NBK. Nemlig Mads Esbensen.

Mads Esbensen

Kl. 13:00 var det så herrernes tur til at komme igang med en nye sæson. Det er som bekendt igen i år Allan "Hakke" Haslund der skal stå i spidsen for serie 1 holdet. Og René Rasmussen der står serie 5, i samarbejde med Allan "Klemme" Jensen.

Herrer Senior

De 21 fremmødte spillede en gang "five a side" og nød derefter en portion af den traditionelle suppe i klubhuset.

Efter suppen bød fodboldformand René Jensen velkommen til klubbens 2 hold. Og Allan Haslund fortalte derefter om den kommende sæson og forventningerne til klubbens serie 1 mandskab.

Klubbens 2 senior hold tager i år på træningslejr i Vildbjerg ved Herning. Turen foregår første weekend i marts.

Træningen i februar/marts måned for seniorerne ser således ud:

Mandag kl. 18.30-20.30 (Vivild kuststofbane) Til midt i marts.

Torsdag kl. 19:00-20:30 (Nørager Stadion)

Også hos seniorerne dukkede der et nyt ansigt op til appel. Dette var Glenn Hansen (tidl. Allingåbro IF) der vil prøve at se om han kan spille sig til en plads på serie 1 holdet. Derudover vender Lasse Jensen hjem fra Singapore og kan være med til forstærke truppen.

Glenn Hansen

(Tv.) Glenn Hansen sammen med (th.) træner Allan "Hakke" Haslund.