Rygtebørsen - Ligabold.dk

24. januar 2014

Forstærkninger på vej til Nørager?

Af Brian Trabjerg Kristensen | 24/01 | 10.37

Serie 1, Pulje 8: Nørager Boldklub bliver ifølge LigaBolds oplysninger forstærket til foråret. En tidligere spiller vender hjem fra Singapore, mens også en forsvarsspiller, der bl.a. har spillet ungdomsfodbold i Hobro IK, rygtes til klubben. Læs mere her.

Nørager Boldklub, der i efteråret formåede at tilspille sig endnu en sæson i fodboldens Serie 1, kan meget vel blive forstærket frem imod den kommende af slagsen.

Således erfarer LigaBold, at Lasse Jensen, der er tvillingebror til holdets Michael Jensen, vender hjem fra Singapore og starter op i klubben.

Derudover går rygterne i området på, at midterforsvareren Casper Vendelbo, der i ungdomsårene har repræsenteret Hobro IK, muligvis også kommer til Nørager Boldklub.

Læs flere nyheder fra dagens udgave af Rygtebørsen her