Lasse Hougaard Pedersen træner med i Nørager

18. februar 2014

Lasse Hougaard Pedersen, der her danner bagtrop i forbindelse med indmarchen til efterårets pokalkamp mod FC Midtjylland, er ikke længere en del af FC Djurslands trup. Han har mistet lysten og fået sin udmeldelse. Arkivfoto: Lars Norman Thomsen

Lasse Hougaard Pedersen (bagerst) var i efteråret fast mand i FC Djursland målet.

Farvel til FC Djursland

Målmanden Lasse Pedersen meddelte i sidste uge FC Djursland, at han ikke ville forsætte i klubben, på grund af han har mistet lysten til fodbold på dette plan. Lasse har i efteråret været fast mand i målet og en sikker sidste skanse for FC Djursland og nyheden om hans beslutning vakte selvfølgelig interesse i Nørager Boldklub, hvor Lasse i hans ungdomsår var med til at spille junior 2. division, med bla. holdets nuværende anfører, Kasper Sortkjær og tvilingerne Michael og Lasse Jensen.

Træner med i Nørager

Der skulle heller ikke gå mange dage før den forhenværende FC Djursland målmand dukkede op til træning. Til mandagens træningspas, på Vivilds kunstofbane, viste Lasse Pedersen, at han både er klar til bidrage med godt målmandsspil og seriøsitet. Nørager Boldklub råede, inden tilgangen af Lasse Pedersen, kun over én målmand, nemlig Martin Nygaard, som i weekenden stod en god kamp mod Langå IK, hvor et Nørager hold med hele 7 afbud måtte lide et 2-3 nederlag.

Der har til denne sæson været god tilgang af nye spillere, foruden Lasse Pedersen, er både hjemvendte Lasse Jensen og Glen Hansen fra Allingåbro IF startet op i Nørager Boldklub.

Nørager Boldklub byder Lasse Pedersen velkommen tilbage!

Med sportslige hilsen

Nørager Boldklub