Træner situationen i resten af 2014

14. juni 2014

Allan Haslund fortsætter som cheftræner i Nørager en sæson mere. Arkivfoto.Allan Haslund fortsætter som cheftræner i Nørager en sæson mere.

Allan Haslund tager en sæson mere i Nørager

Kontrakten er ikke underskrevet, men begge parter bekræfter, at man er enige om at fortsætte samarbejdet

Alt tyder på, at Allan Haslund tager et halvt år mere som cheftræner for Nøragers bedste fodboldspillere.

Kontrakten er ikke underskrevet, men begge parter bekræfter overfor Lokalavisen, at man stort set er enige om at fortsætte samarbejdet en sæson mere.

Allan Haslund startede som cheftræner i Nørager 1. januar 2010, da førsteholdet lå placeret i Serie 2.

Oprykningen kom i hus i november 2011, og siden da har landsbyklubbens udvalgte formået at etablere sig solidt i Serie 1. En kraftpræstation i betragtning af, at klubben har en særdeles smal trup, og ikke har en naturlig fødekæde fra ungdomsafdelingen.

Næste større Nørager-kuld kommer først op i seniorafdelingen om 3-4 år, når det nuværende U14-mandskab bliver flyvefærdigt som seniorer.

Allan Haslunds assistent, Martin Andersen, stopper til gengæld, når denne sæson er færdigspillet.

Martin Andersen har sandsynligvis spillet sin sidste kamp på Nøragers førstehold i Serie 1. Arkivfoto: Lars Norman Thomsen.Martin Andersen har sandsynligvis spillet sin sidste kamp på Nøragers førstehold i Serie 1.

Trænerassistent stopper i Nørager

Martin Andersen stopper som trænerassistent og lægger sandsynligvis også støvlerne på hylden

Martin Andersen, tidligere anfører og målmager for FC Djursland, stopper muligvis helt med at spille fodbold efter denne sæson.

"Det er helt sikkert, at jeg stopper som trænerassistent i Nørager, og om jeg fortsætter som spiller, er også meget tvivlsomt," siger Martin Andersen.

Han har ikke været en del af Nøragers hold i Serie 1 i over en måned nu, fordi han døjer med en knæskade.

"Jeg har været til undersøgelse hos René From (Idrætsskadeklinikken i Randers, red.), og han kunne se, at der var noget galt, men kunne ikke fastslå, om det var menisken eller korsbåndet som var beskadiget," siger Martin Andersen.

Martin Andersen skal have det dårlige knæ scannet, så han kan få en præcis diagnose, og derefter venter der sikkert en operation.

"Jeg bliver 33 næste gang, så jeg har haft min tid på fodboldbanen, og derfor er meget sandsynligt, at jeg vælger at stoppe helt."

Artikler fra: http://norddjurs.lokalavisen.dk/seriefodbold-traenerassistent-stopper-i-noerager/20140607/artikler/140609605 - http://norddjurs.lokalavisen.dk/seriefodbold-allan-haslund-tager-en-saeson-mere-i-noerager-/20140609/artikler/140609548/1467