Både serie 1 & 6 spiller hjemme lørdag eftermiddag

30. august 2014

Kom og få en hyggelige dag på Nørager Stadion. Der er masser af fodbold på programmet.

2. holdet spiller lokalopgør kl. 13.30 imod Fjellerup, efterfulgt af 1. holdet kl. 15.30

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Serie 1 mandskabet jagter efterårssæsonens første hjemmebane sejr. I eftermiddag gæster Åstrup/Hammelev, Nørager Stadion.

Her under ses artiklen fra Ligabold.dk, som igen har taget en snak med målmand Lasse Pedersen om weekendens kamp.

Serie 1, Pulje 7: Nørager-keeper, Lasse Pedersen, har fået en snak med LigaBold inden deres kommende kamp. Læs blandt andet parametre de skal lykkes med for at få succes i kampen.

Hvad er dine forventninger til kampen? - Et sulten hjemmehold der går efter og få første hjemmesejre. Et hjemmehold der står godt i forsvaret, som ikke giver nogle chancer til Åstrup. Et hjemmehold der er i spille humør. Et hjemmehold der sparker bolde i målet, når chancen er der.

Udfra de første kampe, hvilken modstander forventer du så at I står overfor? - Et hold der tabte de to første kampe, og siden da har vundet to, så det er et hold der kommer med masser af selvtillid. De står godt defensivt, og laver masser af chancer på omstillingerne.

På hvilke parametre forventer du at I skal lykkes for at få succes i matchen? - Troen på egne evner, og så lysten til at ville vinde. Det har været rigtig godt her i de 3 første kampe, så det skal vi forsætte med.

Hvor og hvornår spiller I? - Vi spiller på hjemmebane lørdag d. 30 kl. 15.30 imod Åstrup/Hammelev

Artikel fra: http://ligabold.dk/news/84225

Kampens profil(udnævnt af Nørager Boldklub):

Lasse Jensen #23

Lasse Jensen

Klik på billedet for information om Lasse.