2 x nytårsappel afviklet i Nørager Multihal

25. januar 2015

Lørdag var der planlagt nytårsappel for både U15 drengene og seniorherrerne. Men på grund af vejret blev begges, rykket indendøre, til Multihallen ved Nørager Stadion.

Senior -nytaarsappel -2015_500x 375

22 senior spillere mødte op til Nytårsappel, lørdag d. 24. januar

2 nye ansigter mødte op

Casper Kjær Sørensen kunne se en intakt trup i forhold efteråret. På dagen var der et par afbud fra 1. holdstruppen sidste år, men de har meddelt at de fortsætter i den sort/gule trøje.

Derudover kunne den nye 1. holdstræner byde velkommen til de 2 tidligere 2. division spillere i FC Djursland  Klaus Koch Andersen og Mikkel Stær.

De sidste par år har de spillet i Kolind/Perstrup IF, men vil nu gerne prøve noget nyt.

Nye SpillereF.V. Klaus Koch og Mikkel Stær

Efter en let gang træning kunne den nye træner Casper Kjær, præsenterer sig selv og fortælle om den kommende sæson.

Nytårsappel Senior 2015 (1)Suppe til spillere og interesserede efter træningen.

U15 drengene startede kl. 13:00

Efter en let gang træning i hallen var  der traditionen tro,  også suppe til de unge talenter fra Nørager Boldklub. Til nytårsapellen var der 4 afbud, så træner Kristoffer Frandsen kan se frem til at arbejde med en trup på hele 18 spillere.

Nytårsappel U15 2015 (5)14 drenge mødte op til Nytårsappel, lørdag d. 24. januar.

1 nyt ansigt til U15 holdet

Steven Kjeldsen var det nye ansigt blandt de fremmødte. Steven er en venstrebenet, teknisk stærk spiller, som bliver en stor gevinst for vores hold og klub i fremtiden. Så velkommen til ham.

Nytårsappel U15 2015 (4) Steven Kjeldsen, tidligere Auning IF