Dame senior håndbold tilbage i Nørager Boldklub

30. april 2015

IMG_3932

Stine Johnsen, Susanne Andersen, Camilla Bonde, Karina Bang, Maria Fisker, Nadia søby, Nicoline Mathiesen og Janne Fisker er gengangerne på det "nye" NBK dame senior hold, som får tilgang af en håndfuld andre unge lovende håndboldspillere.

Det er med stor glæde at Nørager Boldklub kan meddele at der, efter 1 års pause, igen kan præsenteres dame senior håndbold i Nørager.

Mandag den 27. april blev der afholdt møde for spillere der var interesseret i at spille håndbold i Nørager. Initiativtageren Janne Fisker Jensen kunne efter mødet, med glæde, berette om at hele 12 spillere har givet tilsagn om at ville spille fra næste sæson. Blandt de fremmødte var der en god blanding af tidligere Nørager spillere og nye unge spillere, som gerne vil være en del af et ambitiøst håndboldhold.

Jagten går nu ind på at finde den helt rigtige træner og holdleder frem til sæsonstart. Til mødet kom der flere navne på blokken, men hvem det bliver er endnu uvidst. Ligesom det stadig er uvidst hvilken række, det tidligere jyllandseriehold, skal starte op i.

Holdet starter officielt træningen op d.11. august og kommer til at træne tirsdag og torsdag. Der bliver arbejdet på forskellige tiltag omkring opstarten med holdet. Blandt andet  et weekendstævne og en teambuilding tur. Skulle man være interesseret i at spille eller på anden måde have spørgsmål omkring holdet, kan man tage kontakt til håndboldformanden Anne Fuglsang tlf. 86 48 64 76 eller Janne Fisker Jensen tlf. 41 17 39 89.

Med sportslig hilsen

Nørager Boldklub