Nyt træner team til 1. holdet

21. september 2020

Nørager Boldklub har indgået en aftale med et nyt træner team der skal tage sig senior fodbolden i NBK.

Ved udgangen af efterårssæsonen stopper Claus Vestergaard som førsteholdstræner i NBK.

3 gode år har Claus trænet seniorerne i Nørager Boldklub. Begge parter har været glade for samarbejdet. Nu er det dog tid til at prøve noget nyt.

Fra januar 2021 har NBK indgået en aftale med Jeppe Friis, fra Auning og René Jensen fra Nørager. Der er lavet en aftale der løber for sæsonen 2021, med option for forlængelse.

Jeppe bliver cheftræner og assisteres af lokale René Jensen, som har været træner for nærmest alle ungdomshold i NBK de sidste 10 år.

Det bliver et utroligt stærkt træner team med Jeppe som chef- og René som assistenttræner, der tørner ud for NBK.

Holdets nuværende holdleder, Peter Feldborg fortsætter også som holdleder under det nye træner team.

Klubben går en spændende fremtid i møde med med et vellykket generationsskifte de seneste år på førsteholdet og et meget stærkt U19 hold som begynder at presse på med mange emner til NBK’s seniorfodbold.

På vegne af spillere og NBK's bestyrelse skal der lyde en stor tak til Claus Vestergaard for hans indsats.

Unnamed
Foto: fra Venstre - Cheftræner Jeppe Friis, nuværende anfører Mads “Pylle” Pedersen og assistenttræner René Jensen