MITECH Cup
Så er årets program til MITECH Cup klar...
Nederst her på siden kan du finde programmet som PDF-fil.
Vi glæder os til at byde ALLE deltagere, samt tilskuere velkommen til en rigtig hyggelig dag i Nørager Multihal.
Start tidspunkt:
Lørdag d. 7. december
Sted:
Multihallen i Nørager
Rygårdevej 1, 8961 Allingåbro
Tilmelding m.m.:
Holdtilmelding og yderligere spørgsmål sker hos:
Lasse Jensen: 22 34 60 50 eller lassejensen1988@gmail.com
Pris/Holdgebyr: 500 kr. pr. hold
Præmier A-rækken:
1. præmie - 5000 kr.
2. præmie - 2.500 kr.
3. præmie - 1.500 kr.
4. præmie - 1.000 kr.
Præmier i B-rækken:
1. præmie – 1 kasse øl
2. præmie – 12 øl
3. præmie – 6 øl
INFO omkring afvikling af kampene:
- Banen er lidt kortere end en normal indendørs bane. Da hallen jo som bekendt ikke er fuld størrelse.
- Der spilles med 4 personer på banen fra hvert hold. Heraf holdes 1 person over midten.
- Hvert hold må max have 7 spillere tilknyttet holdet.
- Spilletid pr. kamp, 8 minutter.
- Førstnævnte hold i programmet starter under uret og giver bolden op
- Førstnævnte hold skal have overtrækstrøjer på i tilfælde af ens spilledragt
- I knockout kampe går vinderen videre
- I knockout kampe: Hvis kampen ender uafgjort, spilles der omkamp á 3 min. Derefter til først scorede mål
- Alle hold bedes møde i god tid. Og betaling foregår ved dommerbordet
- Der SKAL spilles i korrekt fodtøj til indendørs brug (for at beskytte halgulvet)
- Protester afgøres af stævneledelsen, som består af Lasse Jensen, Sigurd Fisker og Torben Jensen
Placering i puljerne i tilfælde af pointlighed:
1) Point i indbyrdes kampe
2) Målforskel i indbyrdes kampe
3) Flest scorede mål i indbyrdes kampe
4) Målforskel i samtlige kampe
5) Flest scorede mål i samtlige kampe
6) Omkamp á 5 min. Herefter Golden Goal til en vinder er fundet
7) Hvis 3 hold eller flere står lige og punk 1-5 ikke finder en vinder, spilles der en ny pulje med de pågældene hold.—Kampvarighed 3 min.
8) Pointsystem: Sejr = 3 point — uafgjort = 1 point
INFO/regler omkring det øvrige:
- Der må IKKE nydes medbragt mad og drikkevarer i hallen og i omklædningsrummene.
- Boldspil i hallens fællesområde er IKKE tilladt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
SE ÅRETS PROGRAM I PDF-FILEN HERUNDER