MITech Cup

Så er Nørager Boldklub igen klar med et indendørs fodbold stævne.

MITech Cup 2021 - Invitation

Vi glæder os til at byde ALLE deltagere, samt tilskuere velkommen til en rigtig hyggelig dag i Nørager Multihal.

 

Start tidspunkt:

Fredag d. 17. december

 

Sted:

Multihallen i Nørager

Rygårdevej 1, 8961 Allingåbro

 

 

Tilmelding m.m.:

Holdtilmelding og yderligere spørgsmål sker hos:

Lasse Jensen: 20 65 45 39 eller lassejensen1988@gmail.com

Steffen Klintø: 20 64 66 56 eller steffenklintoe@gmail.com

Pris/Holdgebyr: 400 kr. pr. hold

 

Præmier:

1. præmie - 3000 kr. gavekort til SPORTIGAN Auning

2. præmie - 1500 kr. gavekort til SPORTIGAN Auning

3. præmie - 1000 kr. gavekort til SPORTIGAN Auning

4. præmie - 500 kr. gavekort til SPORTIGAN Auning

 

INFO omkring afvikling af kampene:

  • Banen er lidt kortere end en normal indendørs bane. Da hallen jo som bekendt ikke er fuld størrelse.
  • Der spilles én turnering for alle. Altså både dame- herre- og mixhold, spiller imod hinanden.
  • Der spilles med 4 personer på banen fra hvert hold. Heraf holdes 1 person over midten.
  • Hvert hold må max have 7 spillere tilknyttet holdet.
  • Spilletid pr. kamp, 8 minutter.
  • Førstnævnte hold i programmet starter under uret og giver bolden op
  • Førstnævnte hold skal have overtrækstrøjer på i tilfælde af ens spilledragt
  • I knockout kampe går vinderen videre
  • I knockout kampe: Hvis kampen ender uafgjort, spilles der omkamp á 3 min. Derefter til først scorede mål
  • Alle hold bedes møde i god tid. Og betaling foregår ved dommerbordet
  • Der SKAL spilles i korrekt fodtøj til indendørs brug (for at beskytte halvgulvet)
  • Protester afgøres af stævneledelsen, som består af Lasse Pedersen og Torben Jensen

Placering i puljerne:

1) Indbyrdes kampe

2) Indbyrdes mål

3) Flest scorede mål

4) Omkamp á 3 min, og derefter til først scorede mål

5) Står 3 hold lige = Ny pulje

6) Pointsystem: Sejr = 3 point — uafgjort = 1 point

 

INFO/regler omkring det øvrige:

  • Der må IKKE nydes medbragte drikkevarer i hallen og i omklædningsrummene.
  • Boldspil i hallens fællesområde er IKKE tilladt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------- 

SE ÅRETS PROGRAM I PDF-FILEN HERUNDER